niedziela, 14 września 2014

Prologus

Pewnego słonecznego dnia, 5-letnia brunetka wyszła na podwórko ze swoimi rodzicami. Cała trójka usiadła na ławce i zaczęła zajadac sie lodami. Kiedy dziewczynka skonsumowala swojego loda, pobiegla sie pobawić na plac zabaw. Podczas zabawy w piaskownicy, podeszlo do niej 3 starszych chłopaków.
-Ej mala, zjeżdżaj stąd to nasza piaskownica.
-Nje-odpowiedziala pewna siebie.
-Nie?-Powtórzył chłopak. Wzięli Violette siłą i zaczęli ciągnąć ją za włosy, drzec jej ubranka i szarpać ją. Brunetka zaczęła płakać.
-Psestance!-Krzyknął zielonooki chłopczyk.
-Pff, bo co nam zrobisz dzidzio?
-Nie jestem dzidzą, mam pienc jat. Jak jej nie zostawice, to skopie fam tylki!-Cała trójka podeszła do szatyna, zostawiając przy tym pobita dziewczynke. Zaczęli kopać chłopczyka z całej siły, a ten sie skulil i zaczal płakać. Po chwili łobuzy odeszli, a brunetka podeszła do chłopca, który ją obronił.
-Nic ci nje jest?
-Nnje...
-Choc, pomoge ci-Dziewczynka podała rękę, pomagając mu wstać.
-Jestem Viojetta.
-A ja Jeon.
I tak zaczęła sie ich przyjaźń.
                                        ♥____♥
15 lat później:
On: Przystojny,dobrze zbudowany,silny szatyn. Każda dziewczyna sie ślini na Jego widok. Ma 20 lat i mieszka ze swoimi rodzicami, którzy są bardzo pobożni oraz pomocni, jednak On sam jest ich przeciwieństwem. Gdy skończył 17 lat stał sie oschły i wredny dla wszystkich. Jego rodzice wmawiali sobie, że to po prostu wiek buntowniczny, lecz stwierdzili w końcu, że trwa to zbyt długo. Wysłali za Niego papiery do seminarium i odziwo sie dostał. Kiedy sie o tym dowiedział wpadł w szał, lecz nie mógł im odmówić, ponieważ wylądowałby na ulicy...
Ona: Ładna, szczupła, drobna blondynka. Co niedziele chodziła do kościoła ze swoimi rodzicami. Modliła sie codziennie i od dziecka chciała zostać zakonnicą. Teraz idzie do seminarium i ma nadzieję, zawsze o tym marzyła. W wieku 13 lat wyjechała z Buenos Aires i przeprowadziła sie wraz ze swoimi rodzicami do Madrytu. Teraz jednak wraca, by spełnić swoje marzenie...
                                      ♥_____♥
Witam Cie na moim nowym blogu! Dopiero co go założyłam i no jest jeszcze taki niedokończony, ale mam nadzieje, że nie masz nic do tego :) A więc zaczynam od nowa... Niektórzy mogą mnie znać z innego bloga, a niektórzy mogą tu być pierwszy raz, tak czy inaczej dziękuję właśnie Tobie za to, że prolog mój przeczytałeś i mam nadzieje, że napiszesz swoją opinie w postaci komentarza :)
Z góry Ci dziękuję <3






6 komentarzy:

  1. Przybywam!! XDD
    Hm...Nie spotkałam się jeszcze z taką historią ;3 Wydaję się być ciekawa. Bardzo mnie zaintrygowała. Ale mam nadzieję, że się w sobie zakochają i nie będą w seminarium. Patrząc na tło na tym blogu coś w to wątpię. Ale cóż. Nie mogę pochopnie oceniać, gdyż to dopiero prolog. Zaprosiłaś mnie więc jestem :* . Ale proszę cię wklej link do swojego bloga do zakładki u mnie: "Zaproś do siebie" Wtedy będę tutaj częściej. Jestem chora i w ogóle nie mam siły na nic. Nawet, żeby naskrobać rozdział. Czy ten komentarz. Wracając do prologu:
    Leoś cudowny ♥________♥ Nawet jako mały chłopczyk! Obronił biedną Violkę... ♥ Kochanyy! :D
    Teraz mojego seksiaka wysłali do seminarium? Really? Niech będzie xd
    Violu...Serio zakonnicą? Znając taką osobę jak Leoś? Mam nadzieje, że Leon nie będzie zadufanym w sobie egoistą tak jak bywa na 50 % blogach. Jesteś bardzo oryginalna tak jak twoja historia. I, że rozdziały będą często..Werka lubić♥ . Nie mogę się doczekać numer one! :D Wpadaj do mnie ja do Ciebie! :* Lovki! ♥
    x
    PS. Jeśli chcesz mieć więcej komentarzy wyłącz weryfikację obrazkową. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Super!Czekam na next i zapraszam do siebie: miloscjestnazawsze.blogspot.com i leonettanewstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc jestem <3
    Rozdział świetny bardzo ciekawie zaczyna sie ta historia.
    Zapraszam do mnie ---->leonettaaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO Violcia zakonnicą XD
    OMG superrr <333
    Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog :)
    Nie rozpisuję się tylko lecę czytać dalej :)
    Buziaczki ;***

    VeroVero<3

    OdpowiedzUsuń